stavař/stavařka v odboru stavebního řádu [Czech Republic]


  $ads={1}

Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 24. května 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice


stavař / stavařka

v odboru stavebního řádu Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 3596)


Sjednaný druh práce: stavař / stavařka
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 11, struktura platu: základní plat
v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době
(do výše 18.580 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků


Stručná náplň práce

  • výkon stavebního úřadu dle zákona č. 416/2009 Sb.
  • výkon činnosti stavebního úřadu u technicky zvlášť obtížných nebo neobvyklých staveb, u nichž si

odbor stavební vyhradí pravomoc stavebního úřadu, nebo u staveb na území dvou nebo více
stavebních úřadů

  • výkon stavebního dozoru a státního dozoru ve věcech stavebního řádu
  • rozhodování o výjimkách z obecných technických požadavků na výstavbu
  • rozhodování podle jiných předpisů (např. telekomunikační zákon), v nichž je stanovena
působnost obecného stavebního úřadu
  • rozhodování o odvolání proti vlastnímu rozhodnutí
  • rozhodování o povolení obnovy řízení
  • předkládání odvolání a stanoviska ministerstvu pro místní rozvoj
  • zpracování stanovisek k podnětům na přezkoumání rozhodnutí
  • přezkoumávání rozhodnutí stavebních úřadů v odvolacím řízení, při obnově řízení a přezkoumání
rozhodnutí mimo odvolací řízení z technického hlediska
  • posuzování opatření stavebních úřadů z technického hlediska
  • vyřizování stížností, oznámení a podnětů fyzických osob


Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá

český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2



Další předpoklad pro výkon práce
  • prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle § 21 zákona o úřednících pro výkon správní

činnosti na úseku územního rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění
(do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru) 3

Požadované vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • v oboru stavebním nebo architektonickém4

Další požadavky

  • znalost zákona č. 183/2002 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),
v platném znění, včetně prováděcích vyhlášek a vyhlášek o obecných požadavcích na výstavbu
  • znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
  • znalost práce na PC (MS Office, zejm. Word, Excel)

Osobnostní předpoklady

  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup

Nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
  • příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
a sportovní vyžití, rekreaci, nákup knih apod.)
  • podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
  • možnost využití programu mentoringu a koučinku
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života
  • možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací
akce pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností


Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete
na našich kariérních stránkách.


Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku5 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis.

(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:

1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení

2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání6.


Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději dne 8. června 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29,
111 21 Praha 1.

Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
stavař/ka/STR/3596/VR105/23/K
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1

Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
stavař/ka/STR/3596/VR105/23/K.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.



Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال