Service Delivery Manager


 

NTT is a leading global IT solutions and services organisation that brings together people, data and things to create a better and more sustainable future.

In today’s ‘iNTTerconnected’ world, connections matter more now than ever. By bringing together talented people, world-class technology partners and emerging innovators, we help our clients solve some of the world’s most significant technological, business and societal challenges.

With people at the heart of our success, NTT is committed to attracting and growing the best talent and providing an environment where everyone feels they can belong and their contribution matters.


Want to be a part of our team?

Do našeho fajn servisního týmu hledáme na pozici Service Delivery Manager. Pozice SDM zodpovídá a řídí vztahy s klientem a je kontaktní osobou v rámci kontinuální dodávky servisních a Managed služeb klientovi společností NTT Czech Republic s.r.o.

Service Delivery Manager je součástí české servisní organizace NTT Czech Republic a je zaměřen primárně na zákazníky české lokální klienty a české klienty se zahraničním přesahem.

Working at NTT

Popis pozice

Service Delivery Manager zodpovídá a řídí vztahy s klientem a je kontaktní osobou v rámci kontinuální dodávky servisních a Managed služeb klientovi společností NTT Czech Republic s.r.o.

Service Delivery Manager je součástí české servisní organizace NTT Czech Republic a je zaměřen primárně na zákazníky české lokální klienty a české klienty se zahraničním přesahem.

Popis aktivit hlavních aktivit Service Delivery Managera

Působí jako primární rozhraní pro řízení vztahu s klientem a společností NTTCzech Republic.

Organizuje a řídí pravidelné meetingy s klientem v rámci dodávky servisních služeb klientovi

Zajišťuje a řídí proces pravidelného reportingu o plnění dodávky služeb v souladu se smluvními závazky

Zajišťuje podporu klienta při eskalacích kritických událostí v infrastruktuře klienta,

Kontroluje dodržování pracovních postupů a procesů v rámci dodávky služeb, přináší podněty pro změny vedoucí ke zlepšení procesů a pracovních postupů v rámci dodávky služeb.

Spolupráce na údržbě a čistotě dat konfigurační databáze klienta v systémech společnosti.

Odpovědnosti

Primární odpovědnost je zaměřena na udržování spokojenosti klienta s dodávkou služeb, obhajování klienta v rámci NTT ltd. organizací, udržování komunikace s klientem a celkové řízení vztahu s klientem. Spolupracuje na organizaci a řízení dodávky servisních služeb klientům společnosti v souladu KPI plynoucích z aktuálně platných smluvních závazků s klienty.

Sekundární odpovědností je participace v rámci procesu zavádění služeb podpory dle definovaného rozsahu služeb dle smluvního ujednání a identifikaci nových obchodních příležitostí


Požadavky na znalosti a dovednosti

  • Smlouvu na 6 měsíců

  • VŠ, SŠ vzdělání technického směru

  • Obecná znalost IT prostředí

  • Praktické zkušenosti s řízením dodávky služeb a zákaznické spokojenosti

  • Znalost standardů dodávání služeb dle ITIL, případně certifikace ITIL

  • Znalost AJ na úrovni minimálně B2

  • Zkušenost s poskytováním IT služeb

  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti

  • Znalost používání výpočetní techniky a standardních MS Office nástrojů na úrovni power user

  • Praxe manažera řízení dodávky služeb anebo zavádění služeb v min. délce 5 let

What will make you a good fit for the role?

Equal Opportunity Employer

NTT is proud to be an Equal Opportunity Employer with a global culture that embraces diversity. We are committed to providing an environment free of unfair discrimination and harassment. We do not discriminate based on age, race, color, sex, religion, national origin, disability, pregnancy, marital status, sexual orientation, gender reassignment, veteran status, or other protected category


Join our growing global team and accelerate your career with us. Apply today.


A career at NTT means:

  • Being part of a global pioneer – where you gain exposure to our Fortune 500 clients and world-leading global technology partners and work with a network of over 40,000 smart and diverse colleagues across 57 countries, delivering services in over 200 countries.

  • Being at the forefront of cutting-edge technology – backed with a 150-year heritage of using technology for good. With 40% of the world’s internet traffic running on our network and where Emoji were first invented, you can be proud of the group’s many new ‘firsts’.

  • Making a difference – by doing meaningful work that helps to shape the future for our clients, and across industries and communities around the world.

  • Being your best self – in a progressive ‘Connected Working’ environment that promotes flexibility, connection and wellbeing. Where diversity and different perspectives are embraced to ensure equal opportunities for all.

  • Having ongoing opportunities to own and develop your career – with a personal and professional development plan and access to the broadest learning offerings in the industry.

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال