Asistent / asistentka v advokátní kanceláři - práce na poloviční úvazek / brigáda


 
• spolupráce a administrativní výpomoc v právní a účetní kanceláři • vyřizování e-mailové komunikace, poštovní korespondence • obsluha datových schránek • příprava podkladů pro právníky • vytváření právních dokumentů

Požadujeme:
• SŠ vzdělání • základní orientace v právních předpisech • časovou flexibilitu • dobrou znalost MS Office - Word, Excel, Outlook • iniciativnost a spolehlivost • velmi dobrou znalost českého a případně i anglického jazyka • schopnost pracovat s textem • dobré organizační schopnosti Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy, důchodce, OZP a osoby na RD.

Nabízíme:
• práci na DPP nebo poloviční úvazek - případně hodinová sazba 200 Kč • možnost růstu jak v rámci účetního, tak v rámci právního oddělení • získáte praktické zkušenosti z právního oboru • káva, ovoce a občerstvení na pracovišti • kanceláře v centru Prahy • příjemný kolektiv Místo práce: Praha Termín nástupu: 1. 10. 2023 V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis na e-mail mandikova@jehnevodak.cz. Pro bližší informace volejte na tel.: 222 232 061 - Soňa Mandíková. Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 24. 9. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Region:
Praha

Místo pracoviště:
Praha

Termín nástupu:
1. 10. 2023

Konzultant:
Eva Grundová

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال