Administrativní pracovník/back office


 

Náplň práce:

  • zpracování ekonomických podkladů pro účetnictví (fakturace, pokladna) v systému Helios
  • zadávání a zpracování objednávek
  • komunikace s dodavateli, zákazníky a státní správou
  • marketing – organizace firemních aktivit
  • vyřizování firemních e-mailů
  • další administrativní činnosti a zajišťování běžného chodu kanceláře

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • pozice i pro absolventa, praxe výhodou
  • bezúhonnost
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost
  • dobrá znalost PC – MS Office (Helios výhodou), znalost účetnictví
  • komunikativní znalost AJ

Nabízíme:

  • pracovní poměr na HPP
  • různorodou pracovní činnost
  • firemní a zaměstnanecké benefity (stravenky, mobilní telefon, karta Multisport, Sick Days..)
  • flexibilní pracovní dobu
  • firemní sportovní akce
  • přátelský kolektiv

Nástup možný ihned. Místo výkonu práce – Praha 10 Strašnice.

Zájemce prosíme, aby zaslali svůj strukturovaný životopis v českém jazyce e-mailem na adresu: laka@laka.cz

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال