Specialista/ka řízení kapacity


 

$ads={1}

Pokud níže popisujeme tvé známé, za úspěšné doporučení můžeš získat 10.000 Kč v kreditech na služby Liftago (Kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu ).

V Liftagu se nevěnujeme jen taxi a kurýrní přepravě. Budujeme sdílenou přepravní síť Liftago.network, která má v každý moment aktuální přehled o volných kapacitách všech zapojených dopravních prostředků v ulicích měst v celé ČR a umožňuje ji v reálném čase využívat tam, kde je jí třeba. A přesně na tomhle inovativním projektu budeš s námi pracovat!

Hledáme kolegu/kolegyni do našeho Network development týmu, který/á nám pomůže efektivně řídit kapacitu řidičů, zvýšit jejich výdělky a tím pomáhat našim partnerům zrychlovat, zpřesňovat nebo zlevňovat doručování zboží, aniž by museli do města přidávat další přepravní prostředky. Chceme, abys měl/a radost, že se Ti daří odvážet více zásilek efektivně a s nízkým dopravním zatížením, kde na konci všeho je spokojený nejen zákazník, ale i náš řidič.

Zní to jako ty? Tak čti dál co konkrétně by tě čekalo.

NA ČEM BUDEŠ PRACOVAT?

  • Operativně řídit kapacitu řidičů aneb mít denně dostatek řidičů a ještě více poptávky včetně denní komunikace a spolupráce s dopravci a flotilami.
  • Navrhovat nové strategie pro efektivní plánování, produkty, procesy a inovovat ty stávající v oblasti taxi i kurýrních služeb. Opičí práci tu nechceme, proto je automatizace klíčovou součástí Tvé práce.
  • Spolupracovat s vývojem a produktem na návrhu nových funkčností pro zákaznickou ale i řidičskou mobilní aplikaci.
  • Připravovat podklady pro implementaci nových business partnerů (e-commerce, fulfillment, přepravní firmy pro rozvoz zásilek) včetně datové analýzy vstupních dat a tvorby business case.
  • Výtvářet pracovní postupy a instrukce pro nábor nových řidičů a obsluhu řidičské aplikace.
  • Zajišťovat metodické podpory ostatním týmům v provozu zejména pro Customer Service a Customer Experience, ale také pro Sales a Marketing.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Výborné analytické myšlení a komunikační dovednosti.
  • MS Excel – mírně pokročilý.
  • Schopnost rychle reagovat na změny a navrhovat nové procesy s cílem automatizovat/digitalizovat.
  • Alespoň částečnou znalost logistických procesů.
  • Umět dotahovat věci do konce.
  • Nebát se jezdit s našimi řidiči a sbírat zpětnou vazbu přímo od nich.

CO PRO TEBE MÁME:

  • First hand zkušenost z tech společnosti, jejíž produkt používají stovky tisíc zákazníků v Česku a na Slovensku.
  • Skvělý kolektiv nejen na papíře.
  • Flat strukturu – nové nápady jsou vítány a popovídat si o nich můžeš s kýmkoliv.
  • Moderní kancelář v centru Karlína s velkou terasou.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office.
  • Kredit na testovací jízdy zdarma.
  • Možnost Multisportky.

Zaujala tě naše nabídka? Tak se neváhej ozvat: napiš pár vět, proč tě pozice zaujala, a přilož své CV. Pokud zaujmeš ty nás, spojíme se s tebou a následně vše probereme osobně. Budeme se těšit! ✌️

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال