HR Administrátor/ka


 

Jsme nezisková organizace Člověk v tísni a působíme ve více jak 40 zemích světa včetně České republiky. Poskytujeme pomoc lidem, kteří byli postiženi přírodní katastrofou, válkou nebo žijícím v chudobě, sociálním vyloučení či nefunkčním státě, aby mohli žít důstojný život. Pomáháme jim vyrovnat se s tím, co je potkalo a podporujeme je v období obnovy, aby se dokázali opět postavit na vlastní nohy. Věnujeme se také podpoře lidských práv, změně klimatu, vzdělávání a dokumentárním filmům. Posilujeme občanskou společnost a za podstatný považujeme skutečný dopad. Věříme, že pomáhat má smysl.

Na naší pražskou centrálu hledáme do HR týmu kolegu/kolegyni na pozici HR Administrátor/ka. Ve spolupráci s dalšími kolegy a kolegyněmi bude zodpovídat za administraci procesů souvisejících s nástupy a výstupy zaměstnanců včetně správy personálních dat v interních systémech. Nedílnou součástí práce je podpora nových zaměstnanců při vyřizování nástupních formalit a spolupráce na dalších personálních činnostech.

Úvazek: 0,8 – 1,0
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Nástup: dle dohody
Mzda: 38 000 – 41 000 Kč hrubého měsíčně (při plném úvazku)

Co Vás na této pozici čeká?

  • Správa administrativy spojené s uzavíráním a ukončováním pracovních poměrů, a to i u zaměstnanců pracujících na dohody;
  • podpora nových zaměstnanců v průběhu nástupního procesu;
  • administrativní podpora kolegů/kolegyň při změnách smluvních podmínek a při řešení dopadu měnících se životních okolností (odchody a návraty na/z MD/RD, změny úvazku aj.);
  • řízení administrativních úkonů spojených s prací dobrovolníků;
  • zadávání a správa personálních dat v HR informačním systému (SAP Success Factors, dále HRIS) a v dalších interních systémech;
  • výkon role uživatelského experta a garanta pro další rozvoj HRIS modulů souvisejících s prací HR Administrátora/ky;
  • spolupráce při řešení dalších HR administrativních úkolů, např. kontrola čerpání dovolených.

Requirements

Co považujeme pro tuto pozici za důležité?

  • Předchozí zkušenost v personalistice (nebo odpovídající vzdělání v oboru);
  • zkušenost s prací v interních HR systémech je velkou výhodou, ale důležitější je mít k technice blízko a mít chuť se věci učit;
  • základní pracovněprávní znalosti;
  • znalost MS Office aplikací (Outlook, Excel, případně Sharepoint a Teams);
  • organizovanost, pečlivost, trpělivost;
  • samostatnost při organizaci vlastní práce i při řešení nestandardních situací;
  • zájem o práci s lidmi, schopnost s nimi přátelsky a citlivě komunikovat;
  • diskrétnost (budete pracovat s osobními a citlivými údaji);
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni (někteří naši kolegové jsou cizinci).

Benefits

Co můžeme nabídnout my Vám?

  • Pracovní zkušenost v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
  • dělat práci, která dává smysl;
  • silnou podporu od kolegů v oblastech, ve kterých zatím nemáte zkušenosti;
  • možnost rozvíjet svůj odborný potenciál dalším vzděláváním, včetně kurzů angličtiny;
  • partu fajn kolegů - možná u nás najdete přátele na celý život;
  • flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat z domova cca 2 dny v týdnu;
  • kancelář v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru);
  • 25 dnů dovolené, 3 sick days, 3 dny studijního volna;
  • mobilní telefon plus výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
  • firemní školku v přízemí budovy;
  • Multisport kartu (samofinancovanou);
  • možnost vzít svého zvířecího mazlíčka do práce;
  • možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje, jako je například festival Jeden svět.

Zaujala Vás tato pozice? Těšíme se na Váš životopis a motivační dopis.

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال