Jsme nezisková organizace Člověk v tísni a působíme ve více jak 40 zemích světa včetně České republiky. Poskytujeme pomoc lidem, kteří byli postiženi přírodní katastrofou, válkou nebo žijícím v chudobě, sociálním vyloučení či nefunkčním státě, aby mohli žít důstojný život. Pomáháme jim vyrovnat se s tím, co je potkalo a podporujeme je v období obnovy, aby se dokázali opět postavit na vlastní nohy. Věnujeme se také podpoře lidských práv, změně klimatu, vzdělávání a dokumentárním filmům. Posilujeme občanskou společnost a za podstatný považujeme skutečný dopad. Věříme, že pomáhat má smysl.
Na naší pražskou centrálu hledáme do HR týmu kolegu/kolegyni na pozici HR Administrátor/ka. Ve spolupráci s dalšími kolegy a kolegyněmi bude zodpovídat za administraci procesů souvisejících s nástupy a výstupy zaměstnanců včetně správy personálních dat v interních systémech. Nedílnou součástí práce je podpora nových zaměstnanců při vyřizování nástupních formalit a spolupráce na dalších personálních činnostech.
Úvazek: 0,8 – 1,0
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Nástup: dle dohody
Mzda: 38 000 – 41 000 Kč hrubého měsíčně (při plném úvazku)
Co Vás na této pozici čeká?
- Správa administrativy spojené s uzavíráním a ukončováním pracovních poměrů, a to i u zaměstnanců pracujících na dohody;
- podpora nových zaměstnanců v průběhu nástupního procesu;
- administrativní podpora kolegů/kolegyň při změnách smluvních podmínek a při řešení dopadu měnících se životních okolností (odchody a návraty na/z MD/RD, změny úvazku aj.);
- řízení administrativních úkonů spojených s prací dobrovolníků;
- zadávání a správa personálních dat v HR informačním systému (SAP Success Factors, dále HRIS) a v dalších interních systémech;
- výkon role uživatelského experta a garanta pro další rozvoj HRIS modulů souvisejících s prací HR Administrátora/ky;
- spolupráce při řešení dalších HR administrativních úkolů, např. kontrola čerpání dovolených.
Requirements
Co považujeme pro tuto pozici za důležité?
- Předchozí zkušenost v personalistice (nebo odpovídající vzdělání v oboru);
- zkušenost s prací v interních HR systémech je velkou výhodou, ale důležitější je mít k technice blízko a mít chuť se věci učit;
- základní pracovněprávní znalosti;
- znalost MS Office aplikací (Outlook, Excel, případně Sharepoint a Teams);
- organizovanost, pečlivost, trpělivost;
- samostatnost při organizaci vlastní práce i při řešení nestandardních situací;
- zájem o práci s lidmi, schopnost s nimi přátelsky a citlivě komunikovat;
- diskrétnost (budete pracovat s osobními a citlivými údaji);
- anglický jazyk na komunikativní úrovni (někteří naši kolegové jsou cizinci).
Benefits
Co můžeme nabídnout my Vám?
- Pracovní zkušenost v jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
- dělat práci, která dává smysl;
- silnou podporu od kolegů v oblastech, ve kterých zatím nemáte zkušenosti;
- možnost rozvíjet svůj odborný potenciál dalším vzděláváním, včetně kurzů angličtiny;
- partu fajn kolegů - možná u nás najdete přátele na celý život;
- flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat z domova cca 2 dny v týdnu;
- kancelář v centru města s výbornou dostupností (5 minut z I.P. Pavlova/Náměstí Míru);
- 25 dnů dovolené, 3 sick days, 3 dny studijního volna;
- mobilní telefon plus výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- firemní školku v přízemí budovy;
- Multisport kartu (samofinancovanou);
- možnost vzít svého zvířecího mazlíčka do práce;
- možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje, jako je například festival Jeden svět.
Zaujala Vás tato pozice? Těšíme se na Váš životopis a motivační dopis.